Veelgestelde vragen

  • Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

    Dat kan zeker. Via onze website kun je bestellen vanuit Nederland en België. Wil je bestellen vanuit een ander land, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

    Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een automatische bevestigingsmail. In deze mail vind je een overzicht van de producten die je hebt besteld en aanvullende informatie over je bestelling. Heb je deze mail niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Ja, annuleren is mogelijk. Dat kan binnen 24 uur na het plaatsen van een bestelling, tenzij de bestelling al naar je onderweg is.

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    De status van je bestelling kun je online controleren. Vul je klantnummer en ordernummer hier in en je ziet wat de orderstatus is van de producten die je hebt besteld. De verwachte leverdatum kun je 1 à 2 weken van tevoren zien en 48 uur voor levering wordt het tijdvak van levering aangegeven.

  • Hoe werkt retourneren?

    Een bestelling die je hebt ontvangen via PostNL, kun je gratis retourneren als je gebruik maakt van ons antwoordnummer. Uiteraard kun je ook gebruik maken van een andere vervoerder om jouw bestelling te retourneren. Dan zijn de kosten wel voor eigen rekening. Is je bestelling door de bezorgservice geleverd? Dan kun je een afspraak maken en halen wij het bij jou op. De ophaalkosten bedragen hiervoor € 89. Natuurlijk kun je het ook op eigen gelegenheid terugbrengen. Wij verzoeken je echter vriendelijk om de meubels door ons zelf te laten ophalen, dit om schades zo veel mogelijk te voorkomen.

  • Kan ik cadeaukaarten online inleveren?

    VVV-bonnen en papieren cadeaubonnen kunnen alleen in de showroom worden ingeleverd. De digitale cadeaukaart van Woonboulevard Poortvliet kan wel online worden ingewisseld.

  • Kan een zelfmontage-artikel worden gemonteerd?

    Dat is mogelijk tegen meerprijs. Deze prijs is voor ieder artikel anders. Via onze klantenservice kun je hiervoor een offerte opvragen.

  • Hoe zit het met de laagste prijsgarantie?

    Wij bieden altijd de laagste prijsgarantie. Mocht je binnen drie weken na aankoop een product ergens anders goedkoper zien, dan krijg je het prijsverschil terug. Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden.

  • Nemen jullie mijn oude meubels mee?

    Dat kan! Hiervoor vragen we per meubel een kleine bijdrage. Jouw oude meubels krijgen dan een nieuw leven bij het Leger des Heils. Let op: geef dit van tevoren aan ons door en zorg ervoor dat het meubel gedemonteerd klaar staat.

  • Zijn alle genoemde prijzen inclusief btw?

    Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.