Service en Garantie

De garanties van Woonboulevard Poortvliet

Woonboulevard Poortvliet biedt alles op het gebied van wonen en slapen met een bijpassende service en garantie. Als CBW-erkende woonwinkel staat de woonboulevard garant voor optimale kwaliteit van elk geleverd product. Daarom is een ruime garantie van toepassing volgens de normen van de Centrale Branchevereniging Wonen én een extra Woonboulevard Poortvliet garantie. Deze extra garanties doen overigens niets af aan de wettelijke garantie. Hier vind je alle voorwaarden voor de verschillende garanties, die gelden bij het familiebedrijf in Poortvliet.

  1. CBW-garantie
    Woonboulevard Poortvliet biedt jou een optimale garantie op alle meubels met de CBW-garantie. De algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen gelden bij Woonboulevard Poortvliet, met een uitzondering op de looptijd van de garantie. In plaats van standaard twee jaar volledige garantie bieden wij een extra lange productgarantie van vijf jaar, waarvan de laatste drie jaar afbouwend zijn. Wat betekent dit voor jou? De reparaties binnen de eerste twee jaar na aankoop worden volledig vergoed. In het derde jaar geldt dit voor 60% van de kosten, in het vierde jaar 40%, het vijfde jaar 20% van de kosten. Lees hier alles over de voorwaarden van de CBW-garantie. Deze garantietermijn betreft dus een extra garantie.
  2. Laagste prijsgarantie
    Woonboulevard Poortvliet biedt voor ieder product in de showroom en online in de webshop de laagste prijsgarantie. Mocht je hetzelfde product ergens anders goedkoper zien, dan krijg je het verschil terug van de woonboulevard. Let op: dit geldt alleen als je het prijsverschil meldt binnen drie weken na aankoopdatum en als de koop- en leveringsvoorwaarden hetzelfde zijn. Dit betekent dat het prijsverschil controleerbaar moet zijn d.m.v. een offerte, advertentie of andere schriftelijke bevestiging van de aanbieder. Het desbetreffende artikel moet tentoongesteld zijn in de showroom of op de webshop van de aanbieder. Showroommodellen vallen niet onder de laagste prijsgarantie.
  3. Wettelijke garantie
    Elk product dat je bestelt bij Woonboulevard Poortvliet dient in optimale conditie te verkeren. Als de geleverde bestelling niet voldoet aan je verwachtingen, dan zijn er verschillende wettelijke garanties. Zo heb je recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van het aankoopbedrag na overleg van een bewijs van aankoop. De eerste zes maanden na aankoop geldt een omgekeerde bewijslast. Dat wil zeggen dat wanneer Woonboulevard Poortvliet aan kan tonen dat het defect is ontstaan door toedoen van de klant, het bedrijf niet verantwoordelijk is voor het defect en ook niet garant staat voor de kosten van de reparatie.
  4. Spelregels showroommodellen
    • Showroommodellen hebben onverminderd de wettelijke garantie, een garantie van 1 jaar.
    • All-in house service is ook mogelijk op showroommodellen mits geen vlekken in bekleding aanwezig is.
    • Het eventueel bijwerken van gebruikssporen of beschadigingen is mogelijk in onze werkplaats tegen kosten.
  5. Aanvragen servicedienst
    • Het kan nodig zijn om onze servicedienst in te schakelen. Wij vragen je om jouw serviceaanvraag per mail door te geven of via onze website in te vullen en bij voorkeur een foto mee te sturen.
    • Ook voor reparaties of vervangingen die niet binnen de garantietermijn vallen, staat de servicedienst van Woonboulevard Poortvliet voor je klaar. De reparatiekosten hiervoor verschillen per opdracht. De medewerkers van de servicedienst kunnen al jouw vragen hierover beantwoorden.
    • Voor service op artikelen buiten de 5 jaar garantietermijn* berekenen wij een starttarief van € 75,- en maximaal een half uur arbeid. Bij meer arbeid worden uiteraard ook die uren berekend tegen € 60,- p/u.
    * voor artikelen met een kortere garantietermijn dan 5 jaar wordt het starttarief en de arbeid berekend na verval van de garantietermijn.

Woonboulevard Poortvliet: All In House Premium Service

Naast de vijf jaar afbouwende garantie biedt Woonboulevard Poortvliet tegen meerprijs een zeven jaar lange premium service en garantie met de All In Premium Service van All In House. Dit is een full-service programma voor nieuwe zitmeubels van alle soorten leer, microleer, PU-leer of textiel. De All In Premium Service biedt een oplossing voor problemen, die niet binnen de garantie vallen.

  1. Wat zijn de voordelen van de All In Premium Service?
    Met de All In House Premium Service van Woonboulevard Poortvliet kies je voor zeven jaar lang zorgeloos genieten van je nieuwe zitmeubel. Zo krijg je van de woonboulevard 7 jaar full service en garantie voor je zitmeubel – met professionele hulp bij klachten over de constructie van een meubel, beschadigingen en vlekken. All In House biedt service op gebieden, die normaal niet onder de garantie vallen. Denk hierbij aan het opvullen van ingezakte kussens, het repareren van losgeraakte stiknaden en het verwijderen van pilling.
  2. Extra service
    Met de All in House Premium Service ben je verzekerd van professionele hulp bij vlekken of fouten in constructie. Mocht er binnen zeven jaar na aankoop een vlek ontstaan op een zitmeubel, die je niet zelf kunt verwijderen, dan komt hiervoor kosteloos een specialist bij je thuis. Voor leren zitmeubels geldt een extra service: deze worden geleverd met een bijpassende verzorgingsset voor de volledige periode van zeven jaar. Zo weet je zeker dat het leer van je zitmeubel de benodigde voeding ontvangt. Dat is de service van Woonboulevard Poortvliet voor jou.

Wil je meer weten over de All in House Premium Service, lees dan hier de folder.