• 50.000 m2 winkeloppervlakte
  • 5 jaar garantie
  • Laagste prijzen
9.2 / 10

Menu
  • 50.000m2 winkeloppervlakte
  • 30 dagen retourrecht
  • Laagste prijzen
  • Klanten geven ons een 9.1/10

Bezorgen en afhalen

Woonboulevard Poortvliet is een familiebedrijf, waar klantenservice voorop staat. Daarom maakt de woonboulevard werk van het zo snel mogelijk bezorgen van de door jou geplaatste bestelling. Of het nu gaat om accessoires, slaapkamermeubels of een eethoek: Woonboulevard Poortvliet zorgt er voor dat alles zo snel mogelijk op de plaats van bestemming arriveert.

Van Woonboulevard Poortvliet naar jouw huis

Vanaf het moment dat jij een bestelling plaatst, gaan de medewerkers van Woonboulevard Poortvliet direct aan de slag om je bestelling klaar te maken voor verzending. Als de bestelde producten op voorraad zijn, dan wordt deze zo snel mogelijk verzonden vanuit Poortvliet. Kleine bestellingen worden met PostNL verstuurd en zijn binnen enkele werkdagen in huis. Voor grotere bestellingen schakelen wij de bezorgservice van Woonboulevard Poortvliet in. De verzendwijze van je bestelling is te zien tijdens het bestelproces.

  1. Bezorging via PostNL
    Bestellingen van kleinere producten worden verstuurd met PostNL. Mits de bestelde producten passen binnen de afmetingen van de PostNL pakketpost en het niet gaat om breekbare producten. Het is met PostNL niet mogelijk om zelf een afleverdatum te kiezen, maar je ontvangt via de e-mail een Track and Trace code. Met deze code kun je de status van je bestelling bij Woonboulevard Poortvliet zien en op welke dag en in welk tijdvak je bestelling wordt bezorgd. Ben je niet thuis wanneer PostNL langskomt, dan wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden. Ben je ook de tweede keer niet aanwezig, dan kun je het pakket ophalen bij het postkantoor.

    Plaats je een bestelling bij Woonboulevard Poortvliet met een waarde boven de € 50,-? Dan wordt deze gratis thuisbezorgd met PostNL. Voor het bezorgen van bestellingen onder de € 50,- wordt € 4,95 in rekening gebracht.

  2. Bezorging via de bezorgservice
    Bestellingen van meubels en overige grote producten worden door de bezorgservice van Woonboulevard Poortvliet bij jou thuis afgeleverd. Wanneer je bestelling gereed is om geleverd te worden, neemt de klantenservice van de woonboulevard contact met je op om een bezorgafspraak te maken.

    Bestellingen met een waarde boven de € 750,- worden gratis bezorgd met onze bezorgservice. Voor bestellingen onder de € 750,- wordt € 65 in rekening gebracht. Behalve voor artikelen van Kidsworld, hier geldt een tarief van € 24,95.

    Showroommodellen
    • Prijzen van showroommodellen zijn gebaseerd op zelf afhalen en zelf monteren.
    • Bezorgen is mogelijk tegen € 65 bezorgkosten.
    • Montage is mogelijk tegen kosten, montagekosten variëren per artikel.

    De verzendkosten voor artikelen van Profijt Meubel, Pronto Wonen, Montèl en Woonoutlet 07 die geleverd worden via onze bezorgservice bedragen altijd € 65,-.
  3. Afhalen uit de showroom
    Als je aankoop door ons is besteld en binnen is gekomen, dan bellen we je op om je te informeren. Let op! Je bestelling ligt dan niet klaar in de showroom maar op een afhaalpunt. Een handig overzicht van het terrein en de diverse afhaalpunten vind je op deze plattegrond.
  4. Afhalen van online bestellingen
    Wanneer je online een bestelling plaatst bij Woonboulevard Poortvliet, dan is het niet mogelijk om je bestelling af te halen in de showroom. Alle online bestellingen worden via PostNL of de bezorgservice verstuurd en bij je thuis afgeleverd.

    Het afhalen van bestellingen kan op Paasdijkweg 33 in Poortvliet, parkeerterrein Noord. Hiervoor gelden de volgende openingstijden:

    maandag: 10.00 - 16.00 uur
    dinsdag tot donderdag: 10.00 - 17.30 uur
    vrijdag: 10.00 - 21.00 uur
    zaterdag: 10.00 - 17.00 uur
    zondag: gesloten

Orderstatus

Benieuwd naar de status van je order? Klik hier om je orderstatus te bekijken.