Klantenservice

De beste service van bestelling tot garantie

De woonboulevard in Poortvliet staat bekend om de ultieme klantenservice. Van het moment van bestellen totdat de meubels van je keuze in huis staan, doet Woonboulevard Poortvliet er alles aan om jouw woonwens te verwezenlijken. De experts in de showroom in Poortvliet weten alles over slapen, wonen en het stylen van je interieur. Weet je niet welke bank goed staat in de woonkamer of welk matras jou het beste slaapcomfort geeft? Kom dan eens langs in Poortvliet voor een interieuradvies op maat of vul het contactformulier in om meteen een afspraak in te plannen.


De klantenservice van Woonboulevard Poortvliet

Voor al je vragen over het bestelproces, de betaalmogelijkheden, bezorging, garantie en eventuele klachten over bijvoorbeeld een product of de geleverde dienstverlening, kun je terecht bij de klantenservice van Woonboulevard Poortvliet. De medewerkers van het Klant Contact Centrum zitten de hele dag klaar om je vragen te beantwoorden. Kun je niemand bereiken? Stuur dan een bericht via het contactformulier en er wordt binnen 2 werkdagen contact opgenomen. Op veel vragen vind je al een antwoord bij de ‘veelgestelde vragen’, maar als jouw vraag daar niet tussen zit, laat dan zeker je gegevens achter in het contactformulier.
Ook is het mogelijk om sneller contact op te nemen door in te loggen bij je eigen account op de homepage van de Woonboulevard Poortvliet website. Met dit account heb je toegang tot je gegevens en bestellingen. Tevens kun je hier snel en eenvoudig je contactgegevens aanpassen. Maak hier je eigen Woonboulevard Poortvliet account aan.


Neem contact op met Woonboulevard Poortvliet

De klantenservice van de woonboulevard is te bereiken van maandag t/m zaterdag. Van maandag tot donderdag tussen 9.00 en 17.30, vrijdag van 9.00 tot 21.00 en zaterdag van 9.00 tot 17.00 kun je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Woonboulevard Poortvliet is te bereiken via telefoonnummer 0166 619100. Als je een vraag hebt, die je ook online kunt stellen, dan kun je bij het contactformulier je gegevens achterlaten, of e-mail naar info@wbpoortvliet.nl. Een medewerker van het Klant Contact Centrum van Woonboulevard Poortvliet neemt dan binnen 2 werkdagen contact op.


Klachten

Je krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Een klacht indienen bij de geschillencommissie van het Europese ODR Platform (link) kan ook.